keesbons.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog, eerst Singapore

Toen we aankondigden naar Z.O.Azie te gaan waren de reacties gemengd. Velen gunden ons het avontuur en de nieuwe werkomgeving voor mij. Heel wat vonden het ook jammer dat Marion Druten, Horssen en Bergharen zou verlaten. Weinigen konden zich nog iets voorstellen van wat we nou gingen doen en hoe ons leven er hier uit zou zien.

Inmiddels ben ik al een tijdje vooruit gegaan en pendel tussen Singapore en Jakarta. Ik werk voor Deltares, het kennisinstituut in Nederland op het gebied van water en ondergrond. Om onze kennis voor Nederland up to date en betaalbaar te houden proberen we daar in de wereld te zijn waar nieuwe kennis opgedaan kan worden en waar ook fondsen zijn om dat te doen. Mijn taak is om in Z.O.Azie mogelijkheden daarvoor te ontwikkelen en te ondersteunen.

Ik begon in Singapore, waar Deltares een samenwerkingsverband heeft met de National University of Singapore (NUS). We doen samen onderzoek en werken ook samen aan complexe projecten voor het ministerie van Publieke werken in Singapore.

Reacties

Reacties

Rein en Liane

Kees ! Leuk en bedankt jullie te mogen volgen. Wij genieten mee vanuit Kootwijk. Liefs, Liane

Rein en Liane

Snel typen om de eerste te zijn met een reactie, haha !

Anneke Goeree

Leuk om te lezen waar jij je nu mee bezig houdt! En straks natuurlijk ook om Marion te volgen.

groetjes
Anneke

Heit en Memmie

Hot, Kees, we hebben de site gevonden. We deden het eerst via Google, maar die kent je nog niet zo.
We zien er naar uit je avonturen te volgen. Liefs, Heit en Memmie.

Emmy Japin

Hoi Kees, je mag dan misschien wel vooruit gegaan zijn met de kantine..... je werkplek laat wel wat te wensen over! Past geen secretaresse meer bij! Succes daar en groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!